Pro každou společnost je výhodou, pokud má maximální podporu od informačních systémů, které používá.

Správně zvolený informační systém Vám zajistí:

  • snížení administrativní zátěže
  • zvýšení produktivity ve společnosti
  • plnohodnotné soustředění na podnikání
  • nástroj pro spolupráci mezi zaměstnanci
  • lepší kontrolu konkurence

KASRO navrhuje optimalizovat způsob práce s Vašimi dokumenty a samotné podnikové procesy zavedením služeb správy podnikového obsahu (ECM). V rámci našeho ECM přístupu analyzujeme náročné pracovní postupy práce s dokumenty a navrhujeme jejich optimalizaci. Zavádíme přesná řešení šitá na míru včetně infrastruktury.

Jádrem nabídky v našem ECM portfoliu je Dokumentové řešení (DMS) šité na míru potřebám Vaší organizace. DMS poskytuje kompletní end-to-end kontrolu nad tokem informací s bezešvou integrací do Vašich CRM a ERP systémů.

 

  • Zvýšení celkové účinnosti
  • rychlejší reakce na potřeby zákazníků
  • ochrana dat a zefektivnění pracovních postupů

Systémy, které implementuje KASRO se také umí přizpůsobit Vašim potřebám. Můžete je provozovat přímo na Vašich serverech ve Vaší společnosti, nebo je můžeme provozovat v Cloudu. V případě Cloudu Vám tak odpadnou starosti spojené se správou serverů a potřebné infrastruktury a stejně tak nákladů potřebných na provoz HW a i SW.

CRM (Customer Relationship Management) představuje strategii či podnikatelský přístup, který pomáhá získat, starat se a komunikovat se zákazníky a udržovat s nimi dlouhodobé vztahy. Naším řešením v oblasti vztahů se zákazníky je Microsoft Dynamics.

O příkladech použití dokumentových řešení si můžete více přečíst v tomto dokumentu.

Seznamte se s řešeními, která mohou pokrýt všechny procesy a agendy ve Vaší společnosti.

Podniková řešení od KASRO pokrývají všechny procesy a agendy ve Vaší společnosti. Poznejte nové možnosti pro oblasti jako obchod, marketing, služby zákazníkům, správa financí, výroba, manažerské přehledy potřebné pro správné rozhodování atd.

Na základní oblasti, které pokrývají systémy od nás, se můžete podívat dále. Pokud nějakou oblast nevidíte, nevadí, zanechte nám zprávu a my Vám představíme celé portfolio.

Ekonomika a kontroling

Správa financí

  • efektivní vedení hlavní účetní knihy, závazků, pohledávek, skladů, manažerského účetnictví, majetku a peněžních toků
  • provádění bankovních příkazů a zpracovávání výpisů
  • v různých měnách, přes několik lokací nebo firem

Majetek

  • evidence, odepisovaní a účtování dlouhodobého i drobného majetku hmotného i nehmotného
  • sledování majetku od okamžiku pořízení až po vyřazení

 

 

Manažerské analýzy a reporting

  • strategický přehled o Vašich firemních procesech
  • výrazné zlepšení a urychlení kritických rozhodovacích procesů napříč celou organizací
  • široká škála analytických a reportovacích nástrojů pro správné zpracování rozpočtů, vytváření a konsolidaci sestav, rozpoznávání nových trendů

Řízení vztahů a spolupráce

Řízení vztahů se zákazníky (CRM)

  • automatizace každodenních úkolů spojených s prodejem, marketingem a službami zákazníkům
  • správa informací o zákaznících, včetně historie prodejů
  • podpora při tvorbě a realizaci marketingové kampaně a sledování aktivit zákazníků
  • organizace servisních zdrojů, plánování a sledování spotřeby součástek, správy servisních smluv a udržování nákladů pod kontrolou

Spolupráce mezi pracovišti

  • širší přístup k podnikovým zdrojům, informacím a procesům
  • Windows SharePoint Services umožňují vytvářet pracovní skupiny, v nichž je možné diskutovat a vyměňovat informace ohledně konkrétních problémů nebo projektů

 

 

Řízení dodavatelských řetězců

  • synchronizace prodejních, nákupních a skladových procesů
  • modul umožňuje udržet krok s konkurencí a obstát i na trzích s nízkými maržemi
  • pružnější reakce na požadavky zákazníků i na nové příležitosti na trhu
  • zlepšení řízení skladů v jedné či několika lokacích a efektivnější zpracování objednávek a plánování poptávky

Správa personální agendy

  • správa informací o zaměstnancích
  • připojování komentářů a přehledů absencí k záznamům zaměstnanců
  • generování různých sestav

Výroba a projekty

Výroba

  • integrované řešení pro řízení celého výrobního procesu od konfigurace produktů, dodávek, plánování kapacit až po rozvrhování a dílenské řízení

 

 

Řízení projektů

  • sledování dlouhodobých aktivit spojených s určitou zakázkou nebo projektem
  • sestavování rozpočtů, zautomatizování fakturace, organizovaní dostupných zdrojů a jejich užití, vyhodnocení ziskovosti a nákladů

Nákup, prodej, zásoby

Nákup

  • pokročilé řízení skladů, plánování nákupů, přepravy zboží k zákazníkovi, online spolupráce s dodavateli a odběrateli

Prodej

  • realizace celého prodejního cyklu od tvorby nabídek přes objednávky a fakturaci až po dodávky zboží zákazníkům

Řízení zásob

  • přehledná a přesná evidence všech skladových pohybů a skladových položek

Přizpůsobení

Konfigurace a vývoj

  • přizpůsobení podnikového řešení Vašemu podnikání bez potřeby vysoce kvalifikovaných IT odborníků
  • přidávání nových funkcí a úprava těch stávajících
  • balík výkonných nástrojů a technologií, splňujících průmyslové standardy

Pohlídejte si základní vlastnosti, které by Váš podnikový systém měl mít.

Všestrannost - jeden systém pro veškeré agendy a činnosti ve společnosti

To Vám přinese lepší spolupráci nejen mezi lidmi na jednom oddělení, ale zlepší i spolupráci mezi všemi odděleními. Naopak pro menší společnosti je přínosem, že jeden uživatel pro všechny agendy používá jeden systém, jedny data a jeden přístup.

Flexibilita - možnost přizpůsobit systém konkrétním požadavkům a růstu společnosti

Záleží tedy jen na Vás, zda využijete systém tak, jak jej používají desetitisíce zákazníků po celém světě, nebo zda jej budete chtít přizpůsobit Vašim představám. Obojí je možné. Systém by měl také umožňovat změny v počtu uživatelů.

Nezávislost – používání systému kdykoliv, kdekoliv, na jakémkoli zařízení

V našem případě uživatelé mohou pro práci používat počítače, mobily i tablety (běžící na třech nejčastějších operačních systémech iOS, Android, Windows Mobile).

Jistota a budoucnost – dlouhodobý provoz

Je potřeba mít jistotu, že Váš systém bude dlouhodobě fungovat, nebude Vás omezovat a bude stíhat tempo růstu Vaší společnosti.

 

Ikona DMS, CRM
DMS, CRM
Zobrazit
Ikona digitalizace
Digitalizace
Zobrazit
Ikona on-line služeb
On-line služby
Zobrazit

Partneři

Logo Konica Minolta Logo Develop Logo Kyocera Logo KIP
Logo Ricoh Logo Canon Logo HP