„Wir sind Spezialisten im Bereich IT-Verwaltung.“
Wir beraten Sie
Hinterlassen Sie uns bitte ihre Kontaktdaten. Wir melden uns bei Ihnen mit einem geeigneten Lösungsvorschlag.
etwas per E-Mail erwerben/ vereinbaren
Würden Sie gerne ihre Kosten senken? Dann melden Sie sich bei uns.
+420 482 710 333
Reihenfolge der Zusammenarbeit bei der IT-Verwaltung

1. Audit
Audit představuje důkladnou analýzu současného stavu informačních technologií, kterými klient disponuje. Hodnotí se hardwarové a softwarové vybavení, sestavení sítě, organizace dat a mnoho dalších aspektů. Audit probíhá zhruba 1 až 3 měsíce (podle počtu PC a velikosti sítě). Výstupem je zpráva o stavu sítě a doporučení nápravných opatření s návrhem řešení.
Audit se skládá z úvodního rozhovoru s klientem, kde zkonzultujeme současný stav a klient specifikuje své požadavky na zlepšení správy IT. Dále určíme časový harmonogram analýzy.
Při samotné analýze provádíme:
- evidenci informačních technologií sestávající z evidence hardwaru (HW), programového vybavení počítačů (SW) a síťových komponentů (NET)
- kontrolu platnosti licencí SW
- kontrolu aktivních prvků
- zhodnocení průchodnosti počítačové sítě
- zhodnocení struktury a organizace dat na serverech, efektivity práce v síti
- evidenci problémů s počítači a příslušenstvím uživatelů (tiskárny, skenery a další periferie).
Na konci auditu seznámíme klienta s výsledky analýzy a navrhneme konkrétní strategii správy IT. Po odsouhlasení provedené analýzy si klient vybere vhodné financování a pak už následuje samotná správa IT.
Máte-li zájem o další informace nebo nezávaznou návštěvu našeho specialisty, prosím neváhejte a kontaktujte nás.

2. Návrh strategie správy
Po auditu projednáme další spolupráci a společně domluvíme koncepci správy IT. Strategie bude zaměřena na několik oblastí správy IT:
- správa hardwaru a softwaru
- správa počítačové sítě
- další volitelné služby jako jsou poradenství v oblasti IT nebo zaškolení zaměstnanců
Následujícím důležitým aspektem k projednání je volba financování IT.

3. Možnosti financování
Nabízíme širokou paletu finančních služeb, rádi Vám vypracujeme analýzu finančního řešení pro Vaši poptávku. Tým našich obchodních a ekonomických pracovníků je připraven pro Vás vypracovat ucelenou analýzu finančního řešení pořízení Vámi vybraných produktů z portfolia nabídky naší společnosti KASRO spol. s r.o.
Pronájem
- fixní nájem na 36 – 72 měsíců
- nulové pořizovací a servisní náklady
- nepřetržitý provoz
- nájem (paušál) zahrnuje pronájem HW, SW, licencí a případné další služby spojené s provozem zařízení (vyškolení, servis, údržba, monitoring …)
- v případě opotřebení materiálu dostává zákazník náhradu
Outsourcing
- minimalizuje pořizovací cenu zařízení (0 % až 100 % dle dohody) a odepisuje její zůstatkovou hodnotu v ceně za určenou jednotku (MB, MD)
- platíte jen cenu za stanovenou jednotku bez měsíčního pronájmu
- nulové servisní vícenáklady
- cena za stanovenou jednotku zahrnuje pronájem HW, SW, licencí a případné další služby spojené s provozem zařízení (vyškolení, servis, údržba, monitoring …)
- nepřetržitý provoz
- v případě opotřebení materiálu dostává zákazník náhradu